4BT med Vingar är ett video och facebookprojekt för 4BTs och DUV vingens medlemmar.

lördag 5 april 2014

Arabiastranden

Mera bilder på facebook sidan.

Arabiastranden, vacker och kommer att bli ännu vackrare! Senast jag gick där var för två år sedan. Nu har man byggt nya fina moderna hus, satsat på omgivningen och jag tror att den kommer att bli riktigt fin på sommaren.


Idag var Fredde och jag på en vårpromenad längs stranden. Det har varit en mycket fin dag med stark sol! Idag tog jag på mig mina solbrillor för första gången i år. Vad man inte kunde förvänta sig var den hårda vinden!! Det blåste 9 meter i sekunden, om jag hade en hatt skulle den flyga iväg!

Fredde och jag promenerade i nästan en timme. Vi avslutade promenaden på ett kafé med kaffe, kakao och bulla. Fredde hade njutit av promenaden, han gick halva vägen med rocken öppen för att han hade så varmt.
Nu, en timme senare är mina tår ännu iskalla. Snacka om trög blodcirkulation!

Ha det bäst alla läsare! Kiva att ni också följer projektet här på vår blogg =)

Kram

Haj

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för ditt meddelande!